dimecres, 19 de febrer del 2014

kimono vietnamita

Talla 38  PVC 60€
EL KIMONO sempre s'ha associat a les arts marcials, també és el vestit tradicional japonès.

Antigament el Kimono es confeccionava amb material rústic, però quan Japó va rebre la influència de la cultura xina i coreana es va introduir la seda  fent que el kimono fos un vestit sumptuós.

Avui en dia seria in versemblant pels occidentals vestir amb un Kimono tradicional, però como tot en la moda, es pot transformar i adaptar als temps actuals, com podeu veure en aquest model de kimono creat al nostre taller.
.

4 comentaris:

  1. Ahir vaig descobrir el taller de l'Isabel...

    He passat per aquella porta mil vegades, però ahir, vaig entrar per primera vegada per fer un arreglo a un vestit que tinc a casa, i vaig dur-me una grata sorpresa, de coneixer a una artista plena de ideas i motivacions retro i vintage (espectaculars)...
    Molt més que una modista...

    Felicitats per les teves ganes i sort en el camí que desitjes, que segur amb la teva empenta, el portaràs a terme, estic segura.
    Ahhh i vaig encarregar el Kimono estampat de fulles de la foto d'adalt.
    petons Isabel.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Hola Isabel soy Pili de Plaça Catalunya. Como ya te adelante, me encanta ese Kimono y paseando por tu taller, es cierto que evocas con tus prendas, la esencia de unos años en que la Moda, para la mujer, acentuaba toda la feminidad. Bravo y suerte. Saludos y gracias.

    ResponElimina